خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/21 - 14:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
پژمانفر در تشریح نشست مشترک نمایندگان خراسان های رضوی، جنوبی و شمالی با استانداران این استان ها:

تشکیل دبیرخانه برای پیگیری مشکلات خراسان‌های رضوی، شمالی و جنوبی

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: دبیرخانه ای ثابت در مشهد راه اندازی می شود و مقدمات مسائل سرزمینی مشترکی که در این استان ها وجود دارد و بیشتر هم مربوط به انرژی، گاز، برق و آب است طراحی شود تا در جلسات بعدی ما پیگیری شوند.

نصراله پژمانفر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به نشست مشترک نمایندگان استان های خراسان های رضوی، جنوبی و شمالی با استانداران این استان ها که در کمیسیون اصل 90 برگزار شد اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت هایی که در استان های خراسان جنوبی، شمالی و رضوی وجود دارد جلسه ای را نمایندگان این استان ها در دو هفته گذشته در محل کمیسیون اصل 90 داشتند و در این نشست در خصوص مسائل مختلف تبادل نظر شد و پس از آن تصمیمی اتخاذ شد تا اقدامات مشترکی را در این 3 استان شروع کنیم.



وی افزود: یکی از اقدامات این بوده که زمان مشخصی را برای تشکیل جلسات با محوریت مسائل مشترک بین 3 استان داشته باشیم تا موضوعات مختلف مطرح و بررسی شوند همچنین در جلسه دو هفته گذشته مجمع نمایندگان 3 استان مقرر شد نشست امروز  با حضور 3 استاندار و ریاست مجمع نمایندگان 3 استان و ریاست کمیسیون اصل 90  تشکیل شود و مباحث مختلفی  که باید در سطوح ملی و استانی پیگیری شوند مطرح گردد.



نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس بیان کرد: در این نشست مقرر شد دبیرخانه ای ثابت در مشهد راه اندازی شود تا مقدمات مسائل سرزمینی مشترکی که در این استان ها وجود دارد و بیشتر هم مربوط به انرژی، گاز، برق و آب است طراحی شود تا در جلسات بعدی ما پیگیری شوند همچنین باید گفته شود معاونت عمرانی استانداری خراسان رضوی دبیر دبیرخانه است.



این نماینده مردم در مجلس گفت: این جلسات نیز به صورت مستمر و هر ماه یکبار برگزار می شود تا برکاتی در سطح ملی و استانی وجود داشته باشد و مقرر شد براساس اولویت ها مسائل را دنبال کنیم./



پایان پیام 

  • کد خبر : 353605
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار